God morgon/förmiddag?

Idag har jag inte riktigt bestämmt mig för vad jag ska hitta på. men jag har hittat runt 5 jobb bara idag som jag ska söka tänkte jag :D Det är lite spännande tycker jag, och det känns positivt trotts att arbetslösheten inte vart så hög på länge men ju fler man söker desto större är chansen att få jobb. På 100 nej lär det ju komma ett ja, eller iallafall närmare ett ja.

Helgen har vart jätte bra. I fredags var jag på hotell Rubinen med Emilia och Klara, för att sedan ta oss till rose and crown  bara för att drinka och ha det roligt. Lördagen bestod av att jag blev rödhårig, sedan kom min Joel och mötte mig i stan för att vi skulle luncha.

Igår var däemot en jobbig dag. Haha. Vi blev bjudna till Joels mormor för en riktigsöndagsmiddag och sen så blev vi bjudna hem till mig på en till söndagsmiddag och det känndes orättvista att inte gå på båda. Hos joels mormor vart det fläskfilé och massa mummsigt och hallonpaj till efterrätt. hemma hos mig blev det oxfilé med massa gott till och hallonpaj till efterrätt. Har nog aldrig ätit så mycket i mitt liv. Pappa funderar nu på att ge ut meny innan nu när han ått konkurrens ;) Tror fortfarande att jag är mätt....


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vems paj var godast?? *-)

2009-09-21 @ 22:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0