Lördag

Älskar Lördagar, när jag inte jobbar ;)

Idag ska jag gå på stan med Joel, han är skyldig mig en shopping dag, eftersom när han lovade att förlja med mig som smakråd till ett par nya jeans förra helgen slutade det med att vi hamnade på Hemtex, jääättte lääänge och kollade på kuddar till hans soffa. Bara det att idag har jag en hel inköpslista förutom jeans. Vilket Joel inte vet om. Inte än.
Emilia fyllde år igår så ikväll ska vi fira hennes födelsedag. Det ska bli väldigt roligt. Hoppas hon blir glad för sina presenter. Vägar inte skriva vad det är nu eftersom hon kanske läser här idag.

Inköps lista:
  • Jeans
  • Strumpbyxor
  • Underkläder
  • Aceton
  • Sprit
  • Hårspray
Haha, hoppas Joel inte ser detta nu.

GRATTIS UNDERBARA EMILIA!!






Kommentarer
Postat av: Walentin

söt tjej :)

2009-09-16 @ 16:31:28
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0