Nu händer det grejer

Jag tror att jag är tvärt emot alla andra som bloggar. Dem tycker inte att det händer något så dem har inget att skriva om. Jag känner snarare att det händer så mycket just nu att jag inte vet vart jag ska börja.
Har vart i skolan i halmstd nu måndag och tisdag. Sammanlagt har det kostat mig ca 600.- redan eftersom jag har tagit bilen.
Vi kommer att ha ganska mycket föreläsningar i webbdesign och multimedia kursen. I webbdesign ingår webbprogrammering som jag läser nu och då kommer vi att ha en del labbar. Jag har hittat ett pendelkort för 1200, ca. Om man åker från Mölndal till Halmstad. Åker man från Gbg kostar det 1400. Då tar det mig 1 timme och 40 minuter innan jag är framme vilket betyder att det kommer ta mig minst två timmar att ta mig till skolan nästan varje dag. känner redan nu att det verkar segt. Har jag en föreläsning på två timmar känns det ovärt att åka tåg i mer än 4 timmar.

Men vad gör jag om jag inte går där? Har inte så många tider på ICA som jag vill ha. Jag ska söka jobb såklart men det hade jag gjort i allafall. Tycker verkligen det här känns jobbigt. Om jag inte går kvar i Halmstad känns det som jag slösar massa tid. Går jag i Halmstad kommer jag inte tycka att det är värt att åka dit varje dag?

Jobbigt läge. Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har denna bloggen semester? :P

2009-09-06 @ 13:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0