Vaxjö idag :)

I eftermiddag ska jag åka till Vaxjö och hälsa på min kära vän Emilia, vilket vi bestämde igår. Ska bli så roligt. Fast jag är lite nervös över att köra bil dit själv. Tänk om det skulle hända sig så att jag blir trött och somnar? Nä då måste jag stanna och gå ur bilen.
Jag har inte kört längre än till Halmstad och Fjällbacka själv. När jag har kört längre, som till Köpenhamn förra året hade jag Joel med mig som i så fall kan väcka mig eller köra.

Iallafall, så ska jag mysa med Mili ikväll. Imorgon går hon i skolan så då får jag roa mig själv lite med det ska väll inte bli några problem, men imorgon kväll ska jag förlja med Mili och hennes klasskompisar på aerobic. Jag är van vid mina friskis och svettis pass som inte är så avancerade. Pulsen hoppar man ju mest bara omkring på och styrka då ligger man på golvet.
Är inte aerobic då man ska göra massa rörelser i rätt ordning till musik? Haha aja det kommer nog bli kul om inte annat. På fredag så ska jag och Mili ha en heldag :)


Kommentarer
Postat av: Sanne

sv: Vad roligt att höra! :)

Ja det är bara bra, hoppas allt är bra med dig också!

2009-09-16 @ 12:09:36
URL: http://sanneswardhs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se



2009-09-16 @ 20:41:13
Postat av: Tina

SV:tack de samma;)

2009-09-17 @ 08:53:15
URL: http://marstjej.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Har veckan varit bra hitills?:)

2009-09-17 @ 14:40:14
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0