Drömma

Äntligen fungerar det att logga in här igen. Jag har försökte lite då och då men det var inte gått så bra. Idag har Lollo vart ute och promenerat med mikaela i två timmar, det var inte kul för jag har ju missat två timmar prat. ingen av dem säger vad dem har pratat om heller?! Kanske ska säga att jag fått världens kött-skoskavssår, så att gå två timmar var ingen bra idé om jag ska klara av att träna sen.

Idag har jag vart med mina päron och tittat på lampor vi ska ha i huset i Tylösand. Man måste ju vara med så att det blir något snyggt :)Längtar så tills huset blir klar och jag är så nyfiken på hur det kommer att se ut. Tänk att bo där och det är sommar, 25 plus och man ligger på soldäcket och solar så blir man badsugen så går man fem minuter ner till havet! Hur härligt som helst. Sommar kom hit nu!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, kan inte avslöja såna hemliga samtalsämnen ;) men kanske jag avslöjar lite när jag får följa m till tylösand ;P

Du får gå m nästa gång eller skaffa den där rullstolen så Lollo kan köra dig :)

2010-03-30 @ 17:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0