Fel låt vann ju!

Jag kom just på att jag har jobbat bort en hel helg, igen, dem är ju det bästa på hela veckan. Fredag kväll hela lördag och hela söndag. Jag kom även på mig själv med att fundera över varför allt roligt ska hända dem helgerna jag jobbar. Så kollade jag igenom min almanacka och såg att jag bara har vart ledig en av sju helger. Tänk att jag jobbar bort mina helger nu när jag är ung och borde ha kul. Inte ok.

Någon som såg melodifestivalen igår? Det han jag med :) Jag tyckte att Salem al Fakir va grymmast! Synd att inte han fick vinna med den sköna låten. Anna var väll okej, men jag tror inte att hon kommer få någon bra rakning i Eurovision. Salem hade nog fungerat bättre där.  Jag tycker att det känndes lite Idol över melodifestivalen när Anna vann, och Idol kanns ju inte jätte hett. Låten är väll okej, men det känns som om man hört texten förut mer eller mindre... fast hon har ju cool röst.

Här är vinnar låten enligt mig iallafall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0