Onsdag

Ikväll ska jag på spelning på Sticky så nu sitter jag och försöker komma på vad jag ska ha på mig ikväll. Jag ska strax iväg och jobba så jag får konka med mig alla grejer till jobbet och byta om där efter jag jobbat klart.  Det är jag och nägra vänner från jobbet som ska dit ikväll. Det ska bli jätte roligt. Without Grace tror jag det var bandet hette, lyssnade lite på de på youtube igår och tyckte att det lät bra!

Jag har ju webbcam på min nya dator och hittade lite roliga funktione rpå den, så här kan de gå när ja leke rmed den :P


Kommentarer
Postat av: Mikaela

det sjuka m kameran ärat bilderna blr spegelvända, men annars e d ju bra =)

2010-03-17 @ 13:23:19
Postat av: Helen

Ja, det blir dem ju. jag tänkte inte ens på det, är väll för van vid att spegla mig. Men kände att det var något som kändes skumt med den.

2010-03-17 @ 14:09:53
Postat av: MissIL

Hahahahaha snögg, skulle inte du byta blogg?? ÅÅ juste jag är arg på dig för du åt upp min sås, nu finns de bara torr kycklig kvar!

2010-03-17 @ 15:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0