Vårmorgon

God morgon! Å ibland är jag så lycklig över att jag jobbar sent på måndagar eftersom jag får världens underbaraste måndags sovmornar. jag hade tänkt att träna idag eller gå en sjukt lång promenad i solen, men jag får se om jag hinner det innan jag jobbar. Det är min tur att städa idag och nu sitter jag och söker massa jobb. Det tar så sjukt lång tid att formulera personliga brev till var ända jobb annons eftersom dem måste fånga deras uppmärksamhet trots att ja inte har 3-5 års erfarenhet. Det är ett jobb att söka jobb bara...

Kommentarer
Postat av: helena lindegård

hej helen, inte för att jag vet om det hjälper men jag kanske skicka över min ansökan till det jobbet jag har nu. be emilia ge mig din adress så kan du få det.

2010-03-15 @ 20:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0