Lördag!

Jaha, om 3 timmar sitter jag på mitt gamla jobb, på ICA och filurar. Det var nästan ett år sedan jag var där och jobbade sist. De ringde mig igår och frågade om jag kunde hoppa in och jobba 5 timmar. efter lite tanke verksamhet kom jag fram till att lite extra pengar sitter fint just nu och jag sa att jag kunde hoppa in.
På ett sätt känns det lite konstigt att komma tillbaka efter så länge dessutom har de hunnit byta kassa system så jag är nog inte lika snabb på knapparna osm jag var innan. Vissa PLU koder sitter kvar i alla fall, som banan 4011, godis 1361, och gul lök 4666.

Efter jobbet får jag byta om och åka iväg till Sofie som ska ha 20 års fest ikväll!Woho...

Nu har jag den svåra uppgiften att komma på vad jag ska göra för lunch, jag vet inte alls vad jag är sugen på men vill ha något som jag står mig på länge!

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Va roligt att komma tillbaka till ICA. Klart alla koder sitter nog i ryggmärgen. Det kommer säkert att kännas helt som förr. Ha så jättekul på Sofies fest med och hälsa. Jag längtar efter min helen! Pusspuss

2011-03-12 @ 14:40:15
Postat av: Helen

Ja de satt verkligen i ryggmärgen, helsjukt! Jo det var roligt faktiskt plus att det alltid är bra med extrapengar nu när jag måste betala soffan denna månaden. Längtar efter dig också ha de bra i Florida!

2011-03-14 @ 13:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0