Färgade linser

Hej,
Funderar på om jag skall köpa ett par nya färgade linser. Jag använde mig av det när jag var yngre och tyckte att blå ögon var det finaste som fanns och att jag med mina bruna ögon bara såg tråkig ut.



Jag är lite nyfiken på att testa igen och såg att de har en kampanj på fargadelinser.com där de kostar 149.- vilket inte är så farligt. Jag brukade använda några som hette freshlook som var bra för oss med mörka ögon såg även att de har en ny sort som heter Expressions som skall vara ännu mer täckande. Skall man våga sig på det eller köra på det gamla säkra kortet? Vet inte om ni ser skillnaden på bilderna, men vad tycks?



Jag tycker det känns som den första bilden känns mer naturlig. Nyfiken på linserna?
Här köper du färgade linser hos fargadelinser.com


Kommentarer
Postat av: Zandra

Shit jag skulle aldrig våga ha linser, är de inte äckligt att sätta i/ ta ut dom?

2011-11-18 @ 21:37:09
URL: http://mywall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0