Gött väder idag!

Idag är det verkligen riktigt blött och blåsigt ute. Vid ånt här härligt väder så det hjälper inte ens att fälla upp paraplyet för det blåser ut och in. Imorses önskade jag att jag hade en bil så jag slapp gå ute i det äckliga vädret.

Nu är jag i alla fall på jobbet och har varit i en timma nu så snart är det fika! När man arbetar på kontor gillar man och fika det är något viktigt jag har fått lära mig här, det är också viktigt att ha bilder på sina barn. Eftersom jag inte har några barn får jag ha andra bilder uppsatta vid skrivbordet :)






Kommentarer
Postat av: mAmma

2011-10-18 @ 11:03:25
Postat av: mamma

2011-10-18 @ 11:04:20
Postat av: mamma

man kan ha bilder på sin mamma och pappa också

2011-10-18 @ 11:11:24
Postat av: Helen

Jasså tycker du det mamma? Brukar du ha bilder på din mamma och pappa på kontoret? :)

Kanske en mkt liiiten bild.

2011-10-18 @ 11:24:46
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0