Versace för H&M

Jag kom på att jag läst att det är Versace som designar för H&M i höst och blev lite nyfiken på vad det är plagg som kommer att säljas då. Jag googlade och hittade dessa bilder.

Förra året försökte jag och en kollega beställa hem plagg från Lanvin kollektione via H&Ms hemsida eftersom vi jobbade dagen då det släpptes och sidan gick ner sig efter bara några sekunder och fungerade inte på hela dagen. Då får vi se hur det går för dem i år, och om de har förbättrat hemsida.

Vad tycks om kolektionen, är det något att fajtas för?














Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vaknar din blogg bara till liv när HM har ett nytt samarbete? Jag tror du har en höstblogg :)

2011-10-19 @ 17:43:26
Postat av: Helen

Haha, ja visst är jag mysko! Det är typ den tiden på året jag kommer på att jag skall återuppliva min gamla blogg igen!

2011-10-20 @ 11:57:50
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0