Nöjd

Är nöjd igen , får se om jag får roligare nu när jag har blonda slingor, men det är nog svårt att få roligare än jag har men men man vet ju aldrig ;)

Ikväll ska jag bowla med jobbet och så blir det nog lite utgång på det, ska bli mkt roligt, frågan e bara hur glada dem blir på mej i skolan när ja e bakis på grupparbetet imon, äh, de får dem ta.

åååå nej, nu sitter ja framför tv:n o ser att den gamla tråkiga aladin reklamen är tillbaka, den när alla ska rusa efter det undre lagret efter att farmor/mormor tagit den sista äckliga likörpralinen. Ärligt det finns singen som tycker den är god så varför lägger dem ens i den i asken??

Hm, nu ska ja äta mina nybakta chokladbollar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0