Dålig uppdatering

Hej förlåt för dålig uppdatering idag. Men idag har jag haft världen projekt . Mikaela har hjälpt mig annars hade det aldrig gått. Vad har jag gjort nu då?? Jo jag har rensat min garderob på kläder som jag inte har gjort på flera år.
Alltså då pratar jag sen gymnasiet. Massa skit som tar plats och som jag inte använt helt enkelt. Jag och Mikaela hittade bla ett gammalt Barbie huvud, en röd barnvante, ett tuggumipaket från 90-talet, ett diplom där det står att jag spelat blockflöjt år 95-96 samt ett linne som Mikaela undra när jag hade, jag svara när pappa fyllde 50, nu är han 56 :P

och mycket mycket mer.....kommer lite bilder imorgon.

Haha

Kram

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, det var en upplevelse. :) Jag måste nog va lite udda som erbjuder mig att städa hos någon annan haha!

2009-08-27 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0