En riktig läs dag

Idag har varit en mycket ospännande dag. Jag har suttit ute i och försig men hela dagen har gått åt till att plugga. Men nu kan jag inte koncentrera mig med. försökte tvinga mig men det gick inte så bra. Lite besviken. men jag har ju tre dagar till på mig.

Ringde för att prata lite med min mamma innan, för att vara trevlig, men då fick man skäll för att det såg hemsk ut på mitt rum så det gjorde inte saken bättre. Nu funderar jag på att baka istället. Det är ju också ganska vikitigt. eller??
Eller är jag hungrig?? orka.....

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ingen orkar plugga hur mycket som helst, så frågan är blev d något bakat? Jag fick kladdkaka och bullar hos Angelica. Helnöjd va jag :)

2009-08-21 @ 11:06:03
Postat av: Sanne

Halva priset på en utvald bloggdesign hos mig just nu. Välkommen att fynda, eller bara kika!



http://sannelovesjoel.blogg.se/2009/august/extrapris-forst-till-kvarn.html

2009-08-21 @ 14:58:27
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0