Helen <3 Joel = 8 månader

Ja idag var det 8 månader sedan det var julafton och 8 månader sedan Joel frågade om jag ville bli hans :)

Hoppas Joel vill vara romantisk och spendera den senare delen av kvällen med mig. Tydligen var det Liverpool som spelade fotbolls match på tv ikväll, men jag hoppas att jag är roligare att se på än en vitt boll och svettiga männ med håriga ben. Jag sa till honom igår att jag skulle komma hem till honom runt 8. Men så sa han på telefonen idag att han skulle se fotboll hemma hos sin familj kl 9, för där finns fotbollskanalen. Då hade han nog glömt mig :(


Två låtar som gör att jag tänker på DIG när jag hör dem :






Kommentarer
Postat av: Anonym

Med den attityden borde du målat ett par djävulshorn på honom m :P

2009-08-24 @ 18:38:11
Postat av: Miss IL

De står chanell bakom joel på bilden, himmla snobb han är;)

2009-08-24 @ 23:41:12
Postat av: Helen

Haha jasså kanske han e?

2009-08-25 @ 07:36:53
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0