Hur ska jag göra?

Vad ska jag göra nu  i höst? jag har kommit in på en utbildning i Halmstad som jag gärna skulle vilja gå. Den är på ett år och om jag nu börjar på den vet jag att det kommer bli dyrt att pendla med tåg och väldigt tidskrävande. vilket jag inte vet om jag orkar. Under tiden jag går där hade jag tänkt att söka jobb, så et är ingen idé att flytta eller skaffa sig någonstans att bo i halmstad känns det som. Det känn ssom att kasta pengar i sjön eftersom jag vill ha en bostadsrätt här i Gbg som jag håller på att spara till. Jag har ju mitt jobb på ICA men så givande känns det inte att jobba där så jag vill ha en heltidstjänst. Dessutom ser det ju bättre ut på pappret om man pluggar än att lalla omkring på ICA.

ÅÅå hur ska jag göra? Är ändå lite pluggtrött efter mina år nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kanske har en ledig hyresrätt i Halmstad (2800/mån, nyrenoverad, centralt)..drar ev. upp till Stockholm i höst nämligen

2009-08-13 @ 16:03:05
Postat av: Marcus Nyström

Kontaktuppgifter till ovanstående:



Marcus Nyström

tel: 0735 255137

2009-08-13 @ 16:05:57
Postat av: Anonym

Har du tur så fixar du ett jobb snart så kan du ju hoppa av utbildningen isf. Det verkar ju ändå flyta på bra nu :)

2009-08-13 @ 18:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0