Ny utmaning!

Jag har ett mål som jag hade tänkt att klara av. Till jul ska jag ha gått ner så jag väger 55 kilo. Jag är ganska taggad och tycker det ska bli skönt att bara sluta möla i mig onyttigheter. Igår tillexempel började jag med att verkligen känna efter när jag var mätt när jag åt. Jag brukar oftast äta lite mer för jag tycker att det är gott, men då får man ju i sig extra kalorier.
Nu på morgonen tänkte jag dra till gymmet en timme, såklart vaknar jag då kl 7 i morses med huvudvärk och ont i halsen. Inte alls vad jag ville.
Tänkte även sluta med att dricka läsk, äta godis, kakor, och annat onyttigt. Men om jag blr väldigt sugen på någonting är lördag den dag jag får stoppa i mig någonting gott, fast inom rimliga gränser. Bara för att det är lördag behöver man ju inte möla i sig allt!
Sen ska jag även träna såklart, det är den roligaste biten. Tre ggr i veckan är mitt mål och promenader.

Hoppas ni är med och peppar mig nu så jag klarar det!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja vi får väl se hur det går för dig m träningen å då särskilt promenaderna. I våras när det trots allt närmade sig beachen och jag tyckte att vi skulle promenera då var du ju för lat :P men jag hejar på dig så säg bara till när du vill träna lr gå så hänger jag m.

2009-08-11 @ 11:31:23
Postat av: Helen

Bra Mikaela det ska jag göra. Hatar den här förkylningen som kom i morse oxå!

2009-08-11 @ 15:13:07
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0