Orolig!

Satt just och väntade i trappan på att mina vänner skulle komma förbi och hämta upp mig för vi hade bestämt att köpa lite lunchmat, och äta en mysig lunch tillsammans.
Två av mina vänner som skulle plocka upp mig nu är extremt punktliga och den ena av dem brukar alltid ringa och hetsa mig när jag inte är klar på minuten. Idag var jag klar på minuten. Väntade en kvart och bölrjade fundera lite för båda brukar alltid ringa om dem blir 5 min försenade.
Sen ringde mobilen efter en kvart, och jag hörde knappt vad dem sa. Hörde ordet stroke, och någons pappa, och sjukhuset.
 Så jag sa i panik:

-Skit i mig!!! KÖR!! 

Nu sitter jag bara hemma och kan inte koncentrera mig på någonting. Är så orolig för min vän och hennes pappa. Dem andra är ju ändå där, skjutsar henne och stöttar henne, tröstar henne medans jag bara sitter här och inte kan göra ett skit. Det känns verkligen fruktansvärt jobbigt. Känns som jag är en dålig vän nu när jag inget gör :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0