Vi som vill att Ullareds Kjell ska få åka till Kanarieöarna nästa sommar

I går var jag inlåst hos Joel, eller jag fick väll skylla mig själv eftersom jag glömt min nyckel hemma. Och om jag hade gått ut genom porten hade jag blivit utelåst. eftersom jag inte hade något bättre för mig så kolade jag två Ullareds avsnitt :) och fick sedan för mig att starta en facebook grupp som står för att vi stödjer Ullareds Kjell så han kan få åka till Kanarieöarna :D

Jag gick in för att kolla om jag fått några nya medlemmar idag och det hade jag 344 stycken :) Gött e det.
Blir vi 50.000 medlemmar kan vi alla skänka en krona var så Kjell kan få åka till sina Kanarieöar :)

Gå med i min grupp ni också!

Vi som villl att Ullareds Kejll ska få åka till Kanarieöarna nästa sommar

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Zandra

hej gumnman.. nej det är ifrån nordstan=) Men visst är det gott?? ;) hur är det med dig??puss

2009-12-11 @ 09:33:15
URL: http://mywall.blogg.se/
Postat av: LENA ღ

haha ja då är det bra om du börjar tänka lite på det! jag har också lockigt hår, eller vågigt kanske jag ska säga.. och jag tycker också att det är snyggare med rakt hår, men när jag är hemma t.ex. och inte ska göra något speciellt så försöker jag att inte platta det! :) sen så måste du sluta borsta håret när det är blött, det förstör håret jättemycket!!! och silikondroppar är ett jättebra tips, det gör håret lenare och finare :) inte nå dyrt heller, finns på KICKS för ca 90 kr :)



kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-12-11 @ 12:33:32
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0