Biljard ikväll

Nu sitter vi i skolan och skriver det siste på Kandidatuppsatsen, så gött att det snart är klart och dax för inlämning.
Ser fram emot ikväll när jag Mikaela och Kanada Klara ska visa upp våra biljardskills, ska bli roligt :) Men vinet på Biljardpalatset är farligt för det var det vinet jag drack när jag var ute och inte kommer ihåg något, så idag ska jag ta det lungt och fint. Jag får supa ner dem andra för jag måste ju vinna ! Iblan kan jag faktiskt vara grym på biljar. Ca tre stötar per spel brukar bli bra, haha.
Så vi ses på biljarden ikväll!

Snart ska jag ringa och kolla hur Joel mår, han har vart sjuk sen i tisdags och nu börjar jag allt sakna honom. Den lille parveln.

Ha de gött =)

Kommentarer
Postat av: Zandra

ååh låter skönt;) vilket datum åker ni?

2009-05-22 @ 13:48:25
URL: http://fashionisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0