Hej

Idag i skolan fick vi strömavbrott, och då ladda mitt batteri i datorn ur, så det var inte så mycket att göra än att t a bussen hem och skriva här istället. Just det jag skulle ju lägga upp en bild på min nya klänning, fast det gör jag senare idag. Nu ska jag vara tråkig och plugga. Lollo sitter här brvid mig och har tråkigt, jag får hitta på något att göra åt henne!

Om två veckor ska examensarbetet vara klart! Shit, det är snart vilket både är stressigt och skönt, tänka när jag har det gjort! Underbart kommer det att vara!

Kram på er hörs senare idag =)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Klart att det kommer att va underbart för då e d sommarlov :) + att du är färdig pluggad. (så egentligen har du aldrig mer sommarlov :O)

2009-05-12 @ 17:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0