Valborgshelgen

Denna helgen kan jag säga var mycket bättre än den förra och jag har fått så fina minnen i från denna helg. För det första känns det som det var sommar i Sverige för en helg, ett provsmak på hur resten av sommaren kommer att bli. Valborg var trevlig och chill med grillning och spel. Lugn, precis så där lagom.

Malins bröllop var fantastiskt fint! Malin och Johan såg så kära och lyckliga ut och jag hoppas dem kommer att fortsätta att vara det. Bröllopsfesten var rolig, Lollo fick i uppgift att vfilma alltihop... förutom en gång då hon va på toa, och någon undrade varför hon inte filmade ;)

Efter bröllopsfesten var det dax att bege sig till trädgårn, och jag måste lätta vart den mest uppklädda prsonen på hela trädgårn i mina bröllopskläder, en svarvit coktail klänning och högklackade skor. Jaja... det var sååå sjukt bra! Den gryma låten efter den andra! Helen musik hela tiden. GRYMT BRA!!! Nu längtar jag tills han kommer nästa år också. Klara ville gå förra året minns jag, nu missade hon det i år igen med bara några dagar... Snart är du hemma från Kandada iallafall! =)

Nu måste jag däremot pluga lite.

Kläm på er

Kommentarer
Postat av: Fru Bodebeck

Tack för allt i lördags! Hoppas ni hade lika trevligt som oss! Hade önskat att Guetta hade spelat en annan dag - då hade jag hängt med! KRAM

2009-05-04 @ 13:32:26
Postat av: Helen

Ja det hade jag oxå velat. Då hade jag kunnat följa med er till Parkan och ni med mig till Trädgårn. Grymt bra drag var det där inne, så borde det vara jämt! =)Ja Malin nu är du en lite Fru!!

2009-05-04 @ 13:34:32
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0