Speciell dag

Idag är en mycket speciell dag. det är inte bara måndag utan den sista dagen i mitt liv som 22 åring. Att man inte firar sista dagen på året istället för den första? Då hade alla varit ett år yngre. Vet inte riktigt hur logiken gick ihop där, men det lät smart när jag tänkte det.

Idag har jag sökt ett jätte spännande jobb som jag verkligen, verkligen vill ha! Låter hur spännande som helst. Designa ett system för bilar här i göteborg och man ska arbeta med HMI och MDI alltså design för hur människor lättast integrerar med ett system. Hur ska systemet designas, och jobbet är som designer. Det är ju verkligen det här jag vill jobba med. Men så är jag nyutexaminerad så det känns som om någon annan kommer roffa åt sig jobbet. Men jag vill verkligen att dem ska ringa och fårga om jag vill komma på intervju. det stod att man kunde vara nyutexaminerad. Känns väldigt spännande nu.

Vad gör ni denna speciella dag?

Imorgon fyller jag 23, får vi se vad som kommer att hända då. En tårta förväntar jag mig iallafall. haha eller jag får baka den själv :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tårta är gott! Och får du jobbet räknar jag med en "Helen har ett fastjobb tårta" just so you know ;)

2009-11-09 @ 23:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0