intervju idag igen

Nu börjar det pirra till lite i magen på mig. Jag ska nämligen iväg på en intervju till idag. Har kollat bussen nu och det tar en timme att komma dit, jag ska in någonstans i mörkaste Mölndal. Busstrafiken från Hovås till Mölndal är ju verkligen ingenting att ropa Hej för. Från Göteborg till Borås tar det en timme med buss. det är roligt när man får koma på intervju för då finns det ju någonting man har som intresserat föetaget. Men jag tycker alltid det känns så töntigt när man ska  "berätta tre bra egenskaper hos dig själv" ok, jag är glad, ambitiös och social. men vem säger inte det? Alla vill ju alltid framstå som så bra personer som möjligt. Hur väljer dem då vem dem vill ha för jobbet?

Nervöös iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0