Intevjun gick bra

Ville bara meddela att min intervju igår gick bra och de fårgade mig om jag tom kunde börja jobba på måndag. Jag svarade ja, på det. Grejen är den bara att jag har kvar jobbtider på ICA nu så jag kommer jobba dubbelt i tre veckor framöver nu så ni kommer inte få se så mycket va mig.
Jag är sjukt nervös inför måndag nu! Det var jag när jag började på Sigma också, men det gick ju jätte bra och alla var jätte trevliga. Det kommer nog gå precis lika bra nu försöker jag intala mig. Det är ju alltid läskigt att börja på ett nytt jobb, även fast man tycker att det ska bli roligt. Jag hoppas verkligen att jag går bra ihop med dem som redan arbetar där.
Jag kan ju berätta att företaget heter REPAB AB och är ett företag som gjort ett fastighetssystem, och jag kommer vara trainee hos dem tom januari, vilket blir 9 månader.


Langar upp en bild på mig och Lollo, vi hade jätte kul i söndags!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Kul med Repab Helen! Vad kommer du att få göra där tror du?

2010-04-12 @ 21:15:19
Postat av: Pavlina

Hej Helen!



Vad kul att du skall jobba på Repab.

Jag skall också på intervju hos Repab AB ang en trainee position nästa vecka. Undrar vad för frågor som kom upp? :) Detta är min första intervju så jag är lite nervös...



MVH

Pavlina

2010-05-30 @ 13:09:58
Postat av: Helen

Å så roligt! jag är trainee där nu och sen jag började har dem pratat om att dem ska ha två trainees, så kanske är du trainee nummer två nu =) Hade ju vart roligt med en till ung tjej! Var bara dig själv på intervjun och svara ärligt på frågorna så löser det sig. Det fungerade för mig!Lycka till

2010-05-30 @ 17:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0