Before Weekend

Jag tänkte ha en berfore weekende på jobbet i eftermiddag. Det kan vara kul innan man slurtar för helgen och för att få igång party moodet ordentligt.
En beefore weekend är den sista timman på jobbet innan man går hem och där man bara spelar bra musik på kontoret. en slags arter work fast tvärtom. Eller man kanske ska kalla det en before AW?
Hoppas jag bara att alla andra på kontoret tycker att det är en lika br aidé som jag!

Ikväll är det alltså dax för utgång igen! Och denna gången tänkte jag INTE hjula! Jag har fortfarande kvar mina skrubbsår på höger knät, mkt osnyggt. Inte alls något snyggt höst mode faktiskr. Handen har läjkt bra iallafall :)

I brist på bilder här på jobbet (och det är tråkigt med inlägg utan bilder) kommer en bild på mig och två av oss som ska ut ikväll.


Kommentarer
Postat av: MissIL

Its alive!

2010-08-13 @ 12:58:00
URL: http://medmissiler.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hahaa! hjulingen var fantasikt rolig!

2010-08-15 @ 17:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0