Fredagkväll

Jaha, vad har hänt under denna vecka? Jag har spräckt ett par jeans trotts att jag gått ner i vikt och inte gått upp. Jag har vart på en jobbintervju, fått jobbtips av en kund på jobbet, blivit misstagen för en bitch och sett en annan bitch på stan. Imorgon blir en rolig dag. Då ska jag i och försig jobba hela dagen men vi är ett gött gäng och jag och en jobbkompis tänkte dra på partyhumöret redan kl tio imorgon morgon så vi har rätt stämning inför kvällen. Sen blir det blondin kväll och utgång. fast det är nog bara en blondin som kommer att vara med, men vi vet ju alla vilken hårfärg vi har inombords ;) Nu ska jag ser på filmen Red Eye som går på tv, har sett den innan men det var länge sen. Den är ganska dåligt faktiskt, ha en trevlig fredag kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0