God Jävla Ledig Lördagskväll Kväll!

Jag är så arg, hela dagen idag har jag varit as trött för jag dygnade typ igår. Gick ju upp halv sju för att gå på spinning och var hemma kl  fyra i morses och sov till åtta bara. Yaayy!!
Nu har jag plattat mitt hår, sminkat mig, valt vilka kläder jag ska ha och tagit på mig dem, satt på mig skinncackan med pälskragen, mina höga skinstövlar  och kollat när spårvagnen går ifrån Masthuggstorget. Jag ska precis gå ut genom dörren när jag kom på att jag måste se efter var jag har lagt nycklarna när jag kommer på att mina nycklar ligger i Woolrich jackan som inte är här. Joel har lånat min bil för att vara med sina vänner hela kvällen och jag kan inte lämna lägenheten olåst.
Så WOHHOO.... min första lediga helg på sju veckor, lördag kväll blir till att spendera ensam! Spännande, NEJ. ÄR så arg på mig själv! Skulle ju vart på Vasastan nu med Emilia, Lollo, mfl. Men nä eftersom jag är så jävla klantig får jag sitta hemma i en lägenhet som inte ens e min och möggla!
JÄVLA KUK!


Kommentarer
Postat av: MissIL

Hahahahaaa, lol

2010-03-21 @ 19:29:33
URL: http://medmissiler.blogg.se/
Postat av: Helen

tråkigt

2010-03-21 @ 23:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0