Tisdag


Idag har Joel vandrat runt i lägenheten utan kryckor, det gör mig så glad att han slipper sina kryckor och att snart kan gå normalt igen.
Vi har tagit en tur på stan idag, fast med en krycka då. Jag letade efter en ny väska men hittade inget som tilltalade mig, jag vill ha en lite dyrare som inte ser så fruktansvärt plastig ut som dem flesta jag sett idag gör.

Nu sitter Joel och spelar Battelfield, men nu är det helt ok när jag har med mig min älskade nya laptop hit. Det är lätt det bästa köpet jag gjort i år! Nu börjar en helkväll med massa bra tv program, jag tycker om Dating in the dark, men jagså upprörd när man ser programmet. Det som upprör mig är när en av personerna dissar den andre på grund av utseendet trotts att dem gillat varndra i mörkret. Det är så synd. jag sitter verkligen i soffan och säger högt vad jag tänkder. Idiot! Det är faktiskt inte utsidan som räknas! Själv tycker jag charm är jätteviktigt, en ful kille blir snygg bara han är trevlig, snäll och charmig enligt mig. Då faller jag pladask ;)

Ja har ingen bra bild att lägga ut ifrån idag så jag bjuder på en bild av mig och Mikaelas fot, ja det är en normal bild för att vara oss...





Kommentarer
Postat av: Tina

Hemma hos mig jue!

2010-03-16 @ 20:14:58
URL: http://augustanaa.blogg.se/
Postat av: MissIL

Jag ser ingen fot!

2010-03-16 @ 21:38:17
URL: http://medmissiler.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag har också efterlyst min fot. Känner mig lurad :(



Men skoj att joel fått sin fot tillbaks! :)

2010-03-16 @ 22:03:01
Postat av: Helen

haha ja posta en bild på när ja bet på mikkis fot men så såg jag så blek ut att jag tog bort den! Hahah

2010-03-17 @ 13:18:32
Postat av: Mikaela

haha, ja det är faktiskt en helt normal bild för att va oss. jag undra om det säger mer om oss än om bilden... näääää eller? :P

2010-03-19 @ 12:22:38
Postat av: helen

Hahaha... a det kan man ju fundera över ;)

2010-03-22 @ 11:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0