Lunch inlägg

Det gick förvånansvärt bra för mig att sitta i kassan i lördags det som känndes skumt var att alla PLU koder sitter i fingrarna, jag komme rinte ihåg dem i huvudet men när det flög förbi en palsternacka så kunde mina fingrar plukoden. Hel häftigt! Jag kan tänka mig att hopa in fler gånger, extrapengar ärju aldrig fel.

Jaha då var det måndag igen. Härligt för jag har inga problem med måndagar, tisdagar tycker jag däremot är sega men imorgon kommer min soffa så det har jag sett fram emot i ca 8 veckor så äntligen! det är nästan så att jag har glömt hur den ser ut. Hoppas verkligen den passar bar i mitt hem nu. När jag skaffade ett överkast och några prydnadskuddar höjde det mysfaktorn rejält och det kommer bli så bekvämt med en egen soffa! Vill ni mig något efter i morgon får ni dra mig ur soffan.

Om ni inte har märkt det så har jag fyllt på min ipod med lite nya låtar om ni vill lyssna! Helen musik såklart!

<-----------------------------music

BTW hittade Mikkis bilder från NK kvällen i torsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0