Min soffa är äntligen här!

Ja då var min soffa här! Så som jag har längtat! Jag vet inte riktigt vart jag ska ha den. Jag har ju bara 3,8 m att utgåifrån men det är ändå ganska klurigt. kommer man in i rummet är det snyggast som den står längst åt höger men sitter man i den så blir tv:n inte rakt framifrån och det känns ju inte bra.
Nu har jag att fundera på. Jaust nu står soffan lite mer i mitten utav vardagsrummet för jag har fått en känsla av att jag inte vill ställa den intill väggen. Varför vet jag inte.

soffan blir kanon i alla fall. Jag tror att många av er förväntat sig en cool divan eller hörnsoffa men jag fastnade för en mer klassisk som håller fler år. Jag vill jätte gärna ha en vit soffa men vet att det kommer jag som alltid spiller inte att klara av så den blev lite sandvit. Sen tänkte jag att det kommer se jätte tråkigt ut med en sandvit soffa i min annars så vita lägenhet så det blev ett bredrandigt tyg.

Men det bästa utav allt är att den är superskön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0