Om man skulle ta och sparka igång bloggen igen?

Eller vad säger ni? Jag kan ju börja med att berätta att jag och Mikkis skall träffas för en Sushi hemma hos mig efter jobbet idag och sedan skall vi vidare till NK på någon nyöppning av en Vintage butik. det skall bli rolig. Jag har även 2 kollegor som skall dit så jag hoppas på att få träffa dem där.

Förhoppningsvis finns det inga lockande erbjudanden mm mnu när jag vill spara pengar. Några av mina arbetskollegor gissade snarare för hur mycket pengar jag skulle shoppa för än att jag skulle klara mig utan shopping. Jag tror på mig själv såklart!

Nä nu ser jag att klcokan närmar sig 13.00 och lunchen är slut för min del. Back to work!

För övrigt sitter jag och drömmer mig bort till varmare breddgrader då jag läste att Emilia skulle ner till Florida på lördag!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jaaaa va glad jag blir att du tar upp bloggen igen! Va kul med nya butiker och hoppas ni äter gott ikväll. Saknar dig ju såååååååå mycket! Älskar dig!

Pusspuss

2011-03-10 @ 16:42:24
Postat av: Helen

Ja då får jag ta och göra det tror jag :) Saknar dig också!Men nu är det mars och halva tiden har redan gått!

2011-03-11 @ 09:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0