Vad hittar jag på en fredag kväll?

I kväll har jag vart med Julia och ätit ljuvlig indisk mat på Bombay palace vis Heden. Deras mat är verkligen sjukt god! Det var mycket trevligt att träffa Julia jag fick blanda annat höra hennes vanliga röst och hennes snabba fart på sitt prat men så fick jag även höra på hennes lugna lite mer mörka röst som hon övat in sig på. det lät jätte bra, ungefär som om man vred ner en speed knapp på henne :) det är hennes guide röst har vi kommit fram till. Vi hade i alla fall riktigt trevligt tills det var en tjej som sprang ut genom dörren och ställde sig och spydde utanför fönstret till vårt bord. Då var det dax att gå tyckte vi.

På hemvägen vart det ett stopp på Hemköp där jag hittade Sofie, Sara och helen ibland dricka hyllorna! Jätte roligt så jag handlade med dem. Nu vet jag vad det bjuds på imorgon kväll på Sofies fest men jag har lovat att inget avslöja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0