Måndag kväll

Jaha då var det måndag igen och länge sedan jag bloggade, kommer på massa att skriva men jag hinner aldrig sätta mig och skriva jag är alltid på väg någonstans känns det som. I dag har vart en sådan måndag där jag har vart sugen på allt! McDonalds, Pepsi max, sushi, godis, bulle, chokladboll m.m. Sjukt. Vad händer då jo jag har hängt med mikkis idag och vi har ätit Sushi och druckit Pepsi max. Jag råkade baka lite chokladbollar nu men det får jag träna bort imorgon så det jämnar nog ut sig ändå ;) Som ni ser orkade jag inte rulla så många chokladbollar, det blir så kletigt. Det blev lite Hagabollar istället, utan pärlsocker så de ser ganska nakna ut eller som stora köttbullar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0