Höst och vinter bloggen!

Japp, en höst och vinterblogg är vad denna blogg har blivit. På våren/sommaren har jag faktiskt ett liv och vill inte sitta inne och blogga framför datorn hela dagarna så därför har jag kommit fram till att jag alltid börjar blogga på höstarna och när våren väl dyker upp så blir det färre och färre inlägg.

Alltså har jag en lång och härlig vinter som jag kan hålla mig sysselsatt under och hoppas på att tiden går snabbt till våren nu.
Denna vintern har jag även Lillsyster hemma (om hon inte helt sonika lämnar mig för Australien igen) vilket är väldigt kul även fast det är första gången jag inte bor med henne denna vintern. Men hon överlever säkert :)

Idag efter jobbet skall jag och Mikaela gå och kolla in stadens arkitektur, det kan bli spänande.



En bild på lillasyster och Mikaela i Tylösand.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Höst och vinterblogg låter bra=) Jag har nog en liknadne;) Jag tränar på sportlife, oftast i almedal=) Vart tränar du och vilket är ditt favoritpass;)?

2011-10-20 @ 13:50:08
URL: http://mywall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0