Söndag

Söndag är väll för härliga dagar? Jag älskar dem! Idag har jag vart ut i Hovås och promenerat runt golfbanan, Järkholmen och ner till Brottkärrshamnen och det var väldigt härligt i det fina vädert. Man får ju passa på att vara ut när det är sol och man bor i Göteborg.
Jag tog massa fina höstbilder med den stora systemkameran som jag tänkte jag kunde ha användning av. Det blir så bra bilder av den klameran.
Idag blir det ingen skivstång-spinning, jag tänkte att jag börjar motionera lite lätt efter förkylningen. Men på tisdag då får det allt ta och bli ett spinning pulspass för nu börjar jag bli rastlös! Nu skall jag nog gå och ta en tupplur i soffan. Joel ser nämligen på fotboll och det går verkligen inte att hålla sig vaken till, det är så sövande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0