God dag

Titta vad fiiiiin :) Denna kommer jag att spatsera omkring i, i sommar. Med mina brunbrända ben och min smärta och välsvarvade kropp, som jag och Mikaela kämpat och tränat. Men den känns lite väl kort och lite väl party för att använda på bröllopet. Hoppas den kommer innan helgen :)

En annan rolig sak som jag är så nyfiken på. Jeol säger att han har bokat mig på fredag kl 21 och framåt. Men han vägrar säga vad vi ska göra. Jag är sååå nyfiken!
Nu ska jag skriva klart min uppgift med att samanställa våra intervjuer i examensarbetet. Sen ska jag träna, och jobba :)

     Eller hur är den inte för underbar?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du måste inse att jag ligger några tusental steg före inför sommaren eftersom jag inte är motståndare till att gå ;P fast jag ringde förut å din telfonist Lollo tog det å då sa hon att du va å tränade så du börjar kanske komma ikap :P



Läste på din fb att joel skrev att ni ska spela tv-spel hos karlsson, jag hoppas för din skull att han driver m dig och har nåt större inplanerat annars behöver man väl inte boka från en viss tid? att boka ger ju falska förhoppningar haha.

2009-04-20 @ 21:55:37
Postat av: Helen

Jag råkade gå lite för tidigt till gymet, tänkte gå dirr till jobbet efter det. så jag tränade i en timma och en kvart, gick, sprang och gjorde orbitracken.



Ja, jag tror han måste skämta, för det är ju inget han behöver boka upp mig för.

2009-04-21 @ 10:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0