Det var en svår tenta idag.

Ja som sagt tentan var as svår idag. Det verkligen petiga frågor typ, en fråga handlade om ett begrepp OLAP. Och det stog inte, förklara OLAP. Utan Beskriv OLAP, räkna upp OLAPs karaktäristik, räkna upp några programm som använder sig av OLAP samt beskriv multidimensionell OLAP.

Om man har tenta på en bok med 700 sidor lär man sig inte alla begrepp i hela boken så nog. Jag kunde vad OLAP är men inget mer. Så då komme rjag få typ 1 poäng på den fråga och resten av frågirna var också sånna petiga frågor så jag får nog göra omd en i oktober :s

Jag har även lämnat tillbaka min Laptop till skolan idag. snyft. Okej den var seg och gammal (3 år) men nu är vi 4 pers på en dator! Det går inte.

Nu ska jag nog baka en kladdkaka tror jag =)


Kommentarer
Postat av: Vicco

Helen, vill du ha fler besökare till din blogg? skriv upp dig på mer-trafik då! http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=printze Den funkar faktist!:D

2009-08-26 @ 22:17:53
URL: http://printze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0