2009

Nu är det snart dax för ett nytt år, vilket kommer att bli ett mycket händelserikt och spännande år hoppas jag på. men det beror ju på vad man gör det till och jag brukar alltid göra min aår till dem bästa :) försöka iallafall. 

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja absolut, jag var tillsammans med en ny pojkvän hela året, jag blev fördigutbildad, reste till Barcelona, jobbade på sigma och mycket mer.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag har inte kommit på något bra nyårslöfte inför det nya året. Kanske träna mer och bli bättre på att höra av mig till mina vänner.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej som tur är, Mormor, farmor och Gammelmormor dog tre år i rad så 2009 var ett bra år med två bröllop istället :)
5. Vilka länder besökte du? Spanien och Sydafrika vilket är mycket dåligt av mig som alltid brukar resa. detta är nog det sämsta rese året hittills, men det blir ju så när man pluggar.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer resor, ett nytt jobb och en lååång varm sommar.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Det finns många.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag blev klar med min treåriga universitetsutbildning vilket jag knappt trodde skulle hända, men är man grym så är man ;)
9. Största misstaget? Jag har vart på den säkra sidan och tagit lite för lite risker, friskt vågat hälften vunnet heter det ju.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte mer än vanliga förkylningar.
11. Bästa köpet? oj, svårt men min nya mobil måste det vara, äntligen hör jag vad folk säger plus att dem hör mig. värt!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och assesoarer lätt.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Hela tiden.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Midsommar låten, rappapa låten, svennebanan mfl.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit rätt så stavbil i år tycker jag, ganska lung.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Funderat igenom skaer pch ting nogrannare och fundera på vad jag egentligen vill.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Kommit på ursäkter till att inte träna
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen.
19. Blev du kär i år? Ja flera gånger om.
20. Favoritprogram på TV? Family guy.
21. Bästa boken du läste i år? Snögubbeboken
22. Största musikaliska upptäckten? Alla hemska reklamlåtar man måste lyssna på, i kassan på ICA.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En massa omtanke och en massa grattis
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Åt middag med mina närmaste och öppnade paket  
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En lång varm sommar, och en vinter utomlands.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Skärp i midjan
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, min familj och skärgården.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jag har ju Joel ;)
31. Vem saknade du? En kär vän.
32. De bästa nya människorna du träffade? Shit vad dåligt det har varit med nya vänner i år. Men jag fick så fina nya vänner förra året och dem jag redan har är väldigt fina så jag är nöjd med att få ha er som vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0