Jag är tillbaka

Okej, jag gick i ide där ett tag men nu är jag tillbaka :)

Så vad har hänt? Jag har hunnit med en grym personalfest med mina medarbetare på ICA kvantum i Hovås. Vi var på Park Lane och fick en jätte god middag medans vi underhölls av Cabaret Lorensberg. Dem var bra. Det kan även vara värt att nämna att ICA Kvantum Munkebäcka var närvarande samt ICA Fokus.
Efter uppträdandet och maten blev det "disco" som min chef uttryckte det som. Det var grymt roligt. Det var lite synd bara att dem äldre gick efter middagen, och att dem andra butikerna ockjså droppade av efter ett tag. Men vad gjorde väll det. Vi hade jätte kul och jag fick lära mig dj maskinen i dj båset. Sjukt kul :D Nu har jag glömt kmeran i Hovås men jag kan lägga upp en bild senare.

Vad har mer hänt, jo, jag, Lollo, Tina och Joel har vart och sett Idol på ett fullsatt Skandinavium, vilket även det var väldigt roligt. Ibland är det br aatt ha en pappa som folk gillar att fjäska för :P

Igår tog jag och Lollo svinsprutan, det var mindre kul men nu så slipper jag bli sjuk iallafall :) Jag hade numret före Lollo för hon vågade inte gå in först (småskyskon) så jag gick in tog sprutan och kom ut igen. Sjuksköterskan undrarde vilket nummer hon var på (nr-lappar pga kö) då svarade jag att jag haft nr 45 så hon borde vara på nr 46.

Lollo: -Jag har nr 46!

Sjuksköterskan: -Men du har ju redan vart inne?

Lollo: ?? -Nä...

Sjuksökterskan: (tittar på mig, sen på Lollo och sen på mig igen) - Jahaa...ni är systrar!

Smart sjuksköterska som tror att jag vill ta samma spruta två ggr och Lollo ingen? Hmm... så lika är vi inte!
Det var nog det som hänt... som jag kommer på nu.

Hörs :)

Kommentarer
Postat av: LENA ღ

nej det är inte jobbigt, inte med vaxslingor iaf! det känns i stort sett som ens eget hår :) och om du sköter det bra (som att inte borsta det när det är blött, inte platta/locka det så ofta, gärna använda silkdroppar i håret, osv) så håller det sig snyggt länge! visst sliter det kanske lite på ens eget hår, men inte mycket om man sköter det rätt! :)



kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-12-10 @ 13:25:06
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0