Ojojoj snart julafton.

Nu börjar det närma sig julafton bara en och en helv vecka jkvar och jag som inte hunnit baka det där pepparkakshuset med joel än, iof är det redan sönder... eller gjort mina nejlike-apelsiner eller köpt klar mina julklappar. Jag är så jobbig och blir så trött på mig själv eftersom jag alltid vill vara så perfekt, eller försöker iallafall. den perkefkt dottern, flickvännen, kompisen, och varje år får jag för mig att alla som jag ska ge julklappar till måste få den perfekta julklappen. Det är inte det lättaste att vara kräsen när man ska julhandla eftersom det tar sådan tid.
En halv dag i stan kan resultera i max två julklappar, sjukt. Men så vill man ju heller inte kasta bort sina pengar på en dålig oupsakttad julklapp. det är ju jätte trist att få julklappar man inte vill ha eller hur.  

Jag jobbar inte så mycket fram till jul nu enligt schemat iallafall så jag ska nog lyckas. Känner på mig att jag däremot kommer bli inringd en del eftersom jag redan blivit det i två veckor snart.

God Jul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du är en perfekt vän så nåt har du lyckats m som perfektionist :)

2009-12-14 @ 14:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0