En tisdagseftermiddag

Nu har jag just ätit av min världsberömt goda chillikorvstroganoff och jag är väldigt mätt, men det var väldigt gott. Igår läste jag en artikel för skolan, om web 2.0. det som förvånade mig var att jag låg i sängen och läste den, hela, och jag somnade inte. Det måste vart en bra artikel, nu har jag en till kvar som jag tänkte läsa nu, och jag hoppas att den också är lika intressant som den förra.

Joel vill att jag förljer med på en visning i eftermiddag, det är en lägenhet i Masthugget på 56 kvm, om ja inte misstar mig. Halv 6, men jag får skynda mig i så fall för jag ska ju träna med Mikaela i som kommer och hämtar mig halv 7.

Är det inte välldigt liten text på bloggen? Ja ska se om jag lyckas fixa till lite större för jag stör mej på att det ser så litet ut.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Herregud! Jag hoppas att du är effektiv på visningen, tur att det inte är fler kvadrat ni ska kolla på! För jag kommer om 51min till dig!! :)

2009-01-20 @ 17:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0