Uffa mig!

Ja de va dåligt att inte skrivit på mer än en vecka, uffa mig!
Jag satt o tänkte på att det är bara 2 kurser kvar sen är man färdig utbildad! Va gör man då, jo då måste ja skaffa jobb, lägenhet, börja prenumerera på GP och Dagens Industri. När man har jobb får man iallafall äta resturangmat till lunch och slippa gammal intorkad köttfärsås, tills man blir fet då, och måste börja banta.
Sen när man sparat in sina första slantar måste man amortera och starta en bröllopsfond om man en dag ska gifta sig. Nu för tiden kan man ju inte frlita sig på männen, att dem skulle ha pengar. Det får man fixar själv. Det är därför man går på Universitet för att säkra sin framtid. Speciellt då jag tydligen faller för killar med 7-4 jobb. När ja va liten kom jag på den smarta idén att gifta mig rikt, men jag tror inte riktigt det är så lätt.
Jag kan iallfall inhandla en hel del skor =)

Nu måste ja plugga lite så min framtid kommer ikapp mig och jag kan gå ur skolan.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, jag gillar din idé om att gifta sig rikt, men är nog ändå en bra idé m en utbildning :)

2009-01-30 @ 08:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0