Min morgon

Idag är det biodags, har vart nyfiken på the propsal ett tag med Sandra Bullock. Gud i morse när jag vaknade hade lillasyster låste larmet i frid och föjd och gått hemifrån. Så när jag halvaken går ner för trappan kommer ett öronbedövande tjut och jag blir helt lamsalgen och fattar först inte vad det ä som har hänt! Efter en kort stund (som kändes lång) förstod jag att det var huslarmet och rusar runt för attförsöka stänga av larmet. När det val är av så sätter jag mig på en stol i köket och hela jag verkligen darrar. shit vad jag blev rädd. Detta är typ 14 gången lollo låser in mig och sätter på larmet.

Nu är det dags att klä på sig. Hej

Kommentarer
Postat av: Miss IL

Förlåt:( de va inte meningen, men du kan väll göra något täcken på att du är hemma ju.

2009-07-08 @ 18:09:16
Postat av: Helen

Ja ett tecken kan vara att titta i mitt rum om jag är där? :P

2009-07-09 @ 12:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0