Hjälp...inte magtröjan!?

När jag loggade in på min blogg så jag att magtröjan tydligen är på väg tillbaka! Jag tycker verkligen inte att det är fint, och det är bara nänniskor med snygga magar som kan ha dem! I och för sig har jag en snygg mage ;) men det är inte ok...Känns välldigt fjortis på något sätt.
Men jag lovar... jag kommer säkert att använda det när det blir modernt iallafall och tycka att det är skit snyggt! Precis som vi i högstadiet lovade oss själva att aldrig använda raka och tajta jeans....nu går halva Sverige om kring i as tajta jenasleggnings. Jag har dock inga. Men i gymnasiet när tajta brallor kom lovade vi oss att aldrig ha utvsängda byxor igen.

En anna grej jag har svårt för är axelvaddar...är dem också på väg tillbaka nu? Markerade axlar läser man här och där i modetidningarna...fruktansvärt läskigt.... Vi får väll se hur det utvecklas.

Nu måste jag plugga, har en "telefnkatalog" på 700 sidor att plöja på tre veckor nu + examensarbetet!!!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är 80-tal, jag gillar inte heller 80-tals kläder, det känns så 80-tal ;)

2009-05-10 @ 21:01:45
Postat av: Helen

Hahaha det känns sååå 1980!!!

2009-05-12 @ 11:20:01
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0