Tenataplugg dag 3

Nu är jag redan trött på att plugga och det är fyra dagar kvar att plugga. Herregud! Jag vill bara ha sommarlov.  Sen ringde Mikaela till mig men jag hann inte svara vilket nog var tur för hon vill bara berätta att hon fått sommarlov nu. fusk.
Nu ska jaf snart äta lunch iallafall :) Delmål ett på dagen. Sen i eftermiddag måste jag köpa en prestent til Lollo som fylle rår imorgon. Sen åker jag nog hem och pluggar igen. Uff... Om jag inte hänger lite med Joel och sover hos honom. Men det känns ovärt för det är fotbollskväll ikväll så då har han inte tid att var amed mig ändå, då går det knappt att prata med människan, dessutom har jag fortfarande inte lärt mig reglerna. dåligt av mig.

kram på er och hoppas ni får en mer spännande dag än jag :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, det är väl inget fel å skryta lite. Skryt är ju altid sååååå trevligt :P

2009-05-27 @ 14:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0