Parnormal Activity på nattbion igår

I går kväll visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på att göra, så jag Joel, Okke och Mikaela bestämde oss för att gå på natt bio ochj se en skräckfilm, Parnormal activity. Jag kan säga att jag verkligen hatar att se skräck filmer på bio. Det blir så mycket läskigare när det är riktigt bra ljud och bild. Men jag blev övertalad till att gå och se denna skräckfilm. 
Jag tror detta var en förhandsvisning eftersom det var nattbio och Halloween och filmen har premiär i November. Filmen handlar om ett par som just har flyttat in i ett nytt hus. Tjejen har ett spöke eller något övernatruligt som följer efter henne och på nätterna händer det övernaturliga saker. Killen tycker detta är lite övernaturliga som händer är coolt och vill försöka få med det genom att filma deras sovrum på nätterna. Jag kan säga att han får med mycket sjukt övernaturliga händelser på sin videofilm.

Är ni lika modiga som jag? Vågar ni se filmen??

 

 


Kommentarer
Postat av: MissIL

Jag blev inte alls rädd!

2009-11-03 @ 01:30:56
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0