Sååå jävla läcker

Hej!

Är ni liksom jag helt såld på tv-siereier där dem visar Svensson drömmar och Svensson folk? Jag förstår inte hur vissa svenskars drömsemseter kan bestå av att åka finlandsfärjan eller åka till Ullared. Det är så sjukt hemskt tycker jag. Därför älskar jag serierna Färjan och Ullared, se hur folk gör bort sig och jag vet inte vad. På en dröm semester åker man till Syd Afrika, Australien, Karibien eller varför inte till Franska Rivieran? 

Jag tycker ivarje fall att det är sjukt underhållande att kolla in alla dessa bottar/svennar och vad dem gör med sina liv. Var det någon som såg Ullared i måndags? Det var iallfall med en kille som var super gay som verkade lite speciell om man säger så...

Kolla in själva:






Hahaha.. ja jag säger då det vilka stjärnor det finns. Kolla in denna videon jag hittade på Youtube med Mattias. Huuuur snyggt som helst eller vad säger ni? Mikaela ska vi spela in en egen video i helgen?!





Här är hans blogg : http://mattixstylingtheworld.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0