Tack för uppvaktingen igår!

Tack så mycket alla mina fina vänner för alla Grattis jag fick. Jag hade en jätte mysig fördelsdag igår trotts det trista gråa höstvädret. Hade det var sol hade man kunnat grilla. Men igår blev det middag inne och tårta som jag bakade själv. Den blev verkligen jätte god!
Jag fick en massa fina presenter också, men har ingen bild på dem än. Men det går väll att fixa :)

Idag känns lite deppigare kände jag när jag vaknade i morse, nu är jag äldre, det är sjukt tråkigt väder, jag får ingen tårta, bara tre dagar kvar här på Sigma. Vad ska jag göra sen? Jag hade velat resa bort ett tag. Åka på äventyr, fast det får man ju inga pengar av. What to do?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0